دلم گرفته...

                                                                                                           (      هو الحق)
1 -
حــُــــرمت نان از قلب بیشـــــتر است



آنرا می بوســــــند، این را میشـــــکنند...
 

 

 

 

 

 

2-گاهی دلت از سن و سالت می گیرد
میخواهی کودک باشی
کودک به هر بهانه ای به آغوش غمخواری پناه می برد
و آسوده اشک می ریزد
بزرگ که باشی
باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی ..

3-بس ک دیوار دلم کوتاه است...

هر ک از کوچه تنهایی من میگذرد...

ب هوای هوسی هم ک شده ...

سرکشی میکشد و میگذرد...

 

4-باران را دوست دارم

اگر میبارد بر چتر آبی تو

و چون تو

نماز خوانده ای خداپرست شدم...

 

 

5-زندگی...انتظار و هوس و دیدن و نادیدن نیست

زندگی چون گل سرخی است...پر از خار و پر از برگ و پر از عط لطیف

یادمان باشد اگر گل چیدیم...

عطر و برگ و گل و خار

هر 3 همسایه دیوار ب دیوار همند...

 

 

6-حوصله ات ک سر میرود"

با دلم بازی نکن!

من در بی حوصله گی هایم با تو زندگی کرده ام...

 

7-کاش میدانستم این سرنوشت را چه کسی بریا بافته...

آن وقت به او میگفتم یقه را آن قدر تنگ بافته ای که بغض هایم را نمی توانم فروببرم...

 

8-آن قدر قوی باش تا هر روز با زندگی رو به رو شوی...

زندگی یک مسابقه نیست"

بلکه سفری است که هر قدم از مسیر آن را

باید لمس کرد"

چشید"

و لذت برد...

 

9-توی دنیا

2 تا نابینا می شناسم

یکی تو که هیچ وقت عشقم رو ندیدی

یکی من که جز تو کسی رو ندیدم

 

10-سرنوشت مرا خیر بنویس

تقدیری مبارک

تا هر چه را که تو دیر میخواهی زود نخواهم

و هر چه را که تو زود میخواهی دیر نخواهم.

 

11-دلم پر است...

پر پر...

آنقدر که گاهی اضافی اش از چشمانم می چکد...

 

                                                   (  یا علی)



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت12:10---10 مرداد 1392
زینب دلت گرفته؟!

جدی؟!.......خیلی قشنگ بودن این جمله ها!تاحالاااااانشنیده بودمشون
پاسخ:آره اون موقع دلم گرفته بود.ب خاطر آبخیم بود عزیزم.ولی الانم دلم خعلی گرفته چون الان دیگع تو نیستی .رفتی همون جا...............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, | 14:17 | نویسنده : زینب |
مترجم سایت